جیره نویسی بره پرواری و بالاترین بازدهی

جیره نویسی بره پرواری و بالاترین بازدهی :

هدف اصلی در یک واحد دامداری پرواربندی کسب سود و درامد از پرورش و پروار گوسفندان و گوساله ها و به طور کلی دام ها می باشد.در راستایی کسب سود بالاترین هزینه ها شامل خوراک و خرید بره می شود.  با استفاده از نژاد مناسب پرواری و جیره مناسب می توان بیشترین بازدهی و سود را کسب کرد.متاسفانه دامداران ما به دلیل عدم آگاهی با صرف هزینه های زیاد جهت خوراک ولی همچنان بازدهی مناسبی را در دام های خود مشاهده نمی کنند.که مهمترین علل آن استفاده از خوراک به طور سنتی یا غیر استاندارد می باشد.

 

اخرین اپدیت سال 99 ارایه دو فرمول جیره غذایی بره پرواری + آموزش های لازمه و طرح توجیهی جهت بررسی سود و درامد پرورش گوسفند

 

استفاده از کنسانتره در جیره دام :

در گذشته به دلیل عدم اگاهی کافی استفاده از کنسانتره در کشور رواج نداشت ، و دامداران به پروار و پروش گوسفندان و بره های خود با یونجه ، کاه و جو می پرداختند.با گذشت زمان و علمی شدن صنعت دامداری استفاده از کنسانتره رواج پیدا کرد.و بعد از آن استفاده از ترکیبات خاصی در کنسانتره جای کنسانتره های معمولی و غیر استاندارد را گرفت.یکی از مهمترین علل افزایش وزن و بازدهی در دام استفاده از کنسانتره با ترکیبات مناسب و درصد های خاص می باشد.

 

جیره سنتی یا جیره علمی و تجربه شده ؟

هر دامی مانند انسان نیاز به پروتئین ، انرژی ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، و غیره دارد که تمام این عوامل تنها با یک جیره مناسب امکان پذیر است.عزیزان و دامداران محترم کارشناسان متخصص وقتی جیره پیشنهاد میدند و کنسانتره با فرمول خاص را می نویسند هدف آنها سود جویی نیست بلکه به فکر کاهش هزینه های خوراک ، کاهش تلفات و بیماری ها ، و همچنین افزایش وزن روزانه دام های شما را در نظر میگیرند.(البته دور تعدادی از کارشناس ها را خط قرمز می کشیم) .وقتی تمام نیاز های تغذیه ای دام تامین شود از بسیاری از بیماری ها و مشکلات در پرواربندی پیشگیری می شود. همچنین با کمترین هزینه بیشترین افزایش وزن را در دام مشاهده خواهید کرد.
شما با جیره مناسب برای یک دام 30 کیلویی حداکثر یک کیلو سیصد گرم خوراک نیاز داری ، نیاز نیست سه کیلو خوراک بدی و ضرر کنی.اگر از جیره مناسب استفاده کنی وقتی تمام نیاز دام بر طرف شد هم حجم مصرفی خوراک کاهش پیدا میکنه همچنین خیلی از بیماری ها به دلیل همین عدم وجود نیاز های دام در خوراکه.لطفا دقت کنید.نمیگم به ما جیره سفارش بدین یا از جیره های اماده ما استفاده کنید  داریم میگیم که رعایت کنید  ، از هر کارشناس مجربی که میخواید استفاده کنید .
در جیره ای که در ادامه قابل خرید و دانلود می باشد سه نوع جیره متفاوت با درصد های آن مشخص شده است. دو نوع جیره برای بره های وزن 25 الی 60 کیلو و یک جیره برای بره های شیرمک ، هر کدام که تهیه آن برای شما اسان تر بود را انتخاب کرده و استفاده کنید ، جیره های پرواری توسط  کارشناسان ارشد تغذیه نوشته شده اند و توسط دامداران کاملا تست شده و جواب داده اند.با این حال اگر باز اعتماد نداشته و یا قصد استفاده از تجربیات کارشناس دیگری هم دارید مشکلی نیست .هدف ما فقط افزایش سود و بازدهی شماست.چه از جیره های ما چه توسط کارشناس دیگر  ، ولی حتما روش سنتی را کنار گذاشته و اصولی عمل کنید. در ادامه با شما هستیم.

پیشنهاد سایت : برای مطالعه مطلب به روز در زمینه پرواربندی بره در لینک زیر کلیک کنید :

 

آموزش پرورش و پرواربندی بره + فرمول جیره غذایی + طرح توجیهی در سال 99

اصول تهیه جیره متعادل:

در فایل که قابل خرید و دانلود می باشد دو نوع جیره تخصصی جهت پرواربندی بره آورده شده است که به طور کامل تمام درصد های مورد نیاز ترکیب و استفاده از ان مشخص شده است.علت اینکه دو جیره ثبت کردیم تفاوت در اقلام مورد استفاده در آن می باشد تا هر یک را که راحتر می توانید تهیه کنید استفاده کنید.از جیره ما جهت پرواربندی بره برای هر راس گوسفند 30 کیلویی به طور میانگین یک کیلو سیصد گرم .گوسفند 40 کیلویی میانگین حدد 1600 گرم و برای گوسفند 50 کیلویی روزانه 2 کیلوگرم خوراک ( علوفه و کنسانتره ) نیاز است.
دوستانی هم که تمایل ندارند می توانند از کارشناسان و مهندسین جیره نویس مد نظر خودشان جیره تهیه کنند ولی حتما استفاده کنید تا بازدهی کار خود را افزایش دهید.

 

جیره نویسی بره پرواری و بالاترین بازدهی
جیره نویسی بره پرواری و بالاترین بازدهی

از چه جیره ای جهت پرواربندی استفاده کنیم ؟

جهت پرورش و پرواربندی ابتدا باید از جیره ای استفاده کرد که تا حد ممکن کمترین هزینه و در مقابل بیشترین بازدهی را داشته باشد.استفاده از اقلام و خوراک با توجه به وزن دام ، نژاد ، اب هوا ، شرایط و غیره متفاوت می باشد.در بحث جیره نویسی ابتدا اقلام خوراکی که با کمترین قیمت در منطقه موجود است یا توسط دامدار کشت می شود را باید در نظر داشت ، سپس سطح نیاز های دام را بررسی کرده و بهترین جیره را جهت پرورش و پروار دام نوشت.

 

روش دانلود فایل فرمول جیره غذایی + اموزش پرواربندی بره و طرح توجیهی :

۱٫کلیک بر گزینه خرید.
۲٫پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
۳٫مشاهده و دانلود فایل پس از پرداخت
۴٫ارسال یک نسخه به ایمیل شما

خرید و دانلود آنی فایل طرح توجیهی + فرمول جیره غذایی + اموزش پرواربندی بره + نکات ساخت احداث جایگاه و غیره در 90 صفحه (اپدیت سال 99 )

 

 

سفارش جیره  اختصاصی پرواربندی :

تیم فنی مهندسی ما با کادری از مهندسین تغذیه دام و طیور در نظر دارد جهت تعامل با دامدارن و کشاورزان جهت افزایش بازدهی و کسب درامد بیشتر متقاضیان و همچنین  رفع مشکلات پروار به جیره نویسی و مشاوره در سراسر کشور پرداخته است.جهت سفارش جیره با شماره 09191968068  مهندس بنی حسن تماس و هماهنگی های لازمه انجام شود.

3 دیدگاه دربارهٔ «جیره نویسی بره پرواری و بالاترین بازدهی;

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.